Całkowita ilość wyświetleń

piątek, 8 maja 2015

Zakwitły jabłonie...

"When the apple trees are blooming, I think about our love."
"Kiedy kwitną jabłonie, myślę o naszej miłości."

Zakwitły jabłonie...
Drzewa zroszone 
majowym deszczem,
a ja pragnę,
a ja chcę,
żeby twoje serce
tak jak moje zatęskniło,
byś już mógł być
zawsze blisko mnie...
Zakwitły jabłonie...
Drzewa zroszone 
majowym deszczem,
a ja pragnę,
a ja chcę,
byś już mógł być
zawsze blisko mnie,
żeby ta miłość
długo trwała jeszcze...
©

1 komentarz:

  1. English version of the poem:

    Apple trees blossomed ...
    trees dewy
    from the May rain,
    and I want to,
    and I want
    your heart
    as mine to miss
    and you could already be
    always close to me ...
    Apple trees blossomed ...
    trees dewy
    from the May rain,
    and I want to,
    and I want
    you could already be
    always close to me,
    and let that love
    yet lasted a long time ...

    OdpowiedzUsuń